Wednesday, August 26, 2009

Buka Puasa.

Sempena Bulan Ramadhan saya & dia berbuka puasa bersama-sama, kami bercadang untuk berbuka di KLCC, tetapi sambil menunggu untuk berbuka. Khatty & saya menonton GI.JOE daripada pukul 4.45 hingga 6.50. Selepas itu kita menuju ker Signatures untuk berbuka, saya berbuka dengan nasi putih, kuah kari kambing & daging, telor & air coke. Manakala bagi si dia pula, dia berbuka dengan Beef Noodle Soup. Kami meluangkan masa bersama-sama pada hari itu, pada masa yang sama juga.
Kami disertai oleh beberapa kawan Khatty iaitu Arfy, Diana, Fatin & Azraei. Akan tetapi kami duduk di meja yang berasingan, ketika dalam perjalanan pulang, kami berjalan kaki dibawah bintang & bulan yang sedang menghala ke Ampang Park. Kami sangat gembira pada malam itu. Kami dapat melakukan 2 perkara dalam 1 hari. Khatty kelihatan comel yang amat pada malam tersebut, kerana dia mengenakan baju kurung berwarna merah hati, <3>. Kemudian kami berjalan-jalan di Ampang Park untuk sementara, kemudian kami balik.
Pada mulanya ingatkan nk naik tren yang menghala ker Taman Paramount, tetapi kami salah naik tren yang menghala ker Damai. hahaha... :D Kemudian kami meluangkan masa sama-sama di Stesen Setiawangsa, dan kemudian itu. Saya menghantar khatty balik ker Stesen Taman Melati.

I LOVE YOU SO MUCH SAYANG!! Thank You So Much for the Berbuka Puasa Sama-sama.

No comments: